Реєстрація іноземців у м. Київ, Україна.

Кожна держава здійснює облік та контроль не лише своїх громадян, а й іноземців, які перебувають на її території. Реєстрація іноземців в Україні, м. Київ, як своєрідний юридичний «бонус» автоматично відбувається при перетині кордону. Паспортні дані у сумі з інформацією, зазначеною в міграційній карті, дозволяють прикордонній службі поставити іноземця на облік перед його в'їздом до країни.

Реєстрація іноземців в Україні, м. Київ.

Подібної реєстрації відповідно до закону вистачає на дев'яносто днів – рівно стільки дозволено бути в Україні резиденту країни, з якою встановлено безвізовий формат відносин. Якщо ж, через непередбачені обставини, гостю доведеться затриматися, знадобиться додаткова реєстрація іноземця в Україні.

Знову їхати на кордон не доведеться – питання про пролонгацію термінів перебування вирішується у ГМС, яке знаходиться за місцем фактичного перебування. Слід, однак, розуміти, що ця опція доступна далеко не всім і не завжди. ГМС може піти назустріч лише у випадку, який справді можна назвати екстреним.

Реєстрація іноземців доступна у таких ситуаціях

  • іноземець проходить лікування, доглядає члена сім'ї або намагається легалізуватися в рамках отримання посвідки на проживання;
  • при вагітності чи швидких пологах іноземної гості;
  • за наявності короткострокової візи та для гостей із країн, громадянам яких для поїздки в Україну віза не потрібна;
  • при поломці транспорту, яким подорожує іноземець;
  • іноземець не зміг вчасно оформити посвідку на проживання (в розрахунок беруться лише поважні причини).

Зрозуміло, всі екстрені ситуації, згадані вище, зможуть вплинути на рішення співробітників ДМС лише за наявності підтверджуючих документів.

Реєстрація іноземців у Києві: як це робиться.

Про своє бажання затриматися в країні іноземець повинен повідомити ДМС не пізніше ніж за три дні до закінчення офіційного терміну, але й не раніше, ніж за десять. Таким чином, на все відводиться діапазон завдовжки на тиждень.

Тепер про документи. Реєстрація іноземця у Києві вимагає наявності:

  • паспорти іноземця та його копії разом із перекладом на українську;
  • паспорти приймаючої сторони та його копії;
  • копії посвідки на проживання, якщо вона є;
  • довідки про наявність достатньої кількості грошей на рахунку та житлової площі, призначеної для іноземця;
  • чотирьох фотографій іноземця;
  • квитанції про оплату державного мита.

За всієї видимої простоти процесу реєстрації гарантувати позитивний результат можна лише за наявності грамотного правового супроводу.

Адвокатське об'єднання «Бравекс» надає комплексні послуги у сфері міграційного права, забезпечує швидке та ефективне проведення реєстрації, а також грамотно захищає інтереси іноземних клієнтів.

Вартість послуг реєстрації іноземців у Києві та по Україні.

Залежно від багатьох факторів, ціна послуг реєстрації іноземців у Києві/Україні може бути різною. Для уточнення вартості Ви можете зв'язатися з нами за телефонами: +380 (67) 000-88-00 (Viber, Telegram, Whatsapp) або заповнити просту форму зворотного зв'язку та наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом та проконсультує Вас.

    Виберіть зручний для Вас вид консультації